Flower`:-??...am revenit de la taraa~:)..sunt obosita`:|..scz`ca va dedic un desen asa nereusit`..
de ALiii׃╳ · publicat 18 august 2010 la 20:23
P: JuSt DaNy -La multi ani!!!>:D<,VerO,pitigoii,deea-dia,Trandafir-Alb,Zozoo1998:)..si toti restu`:)
