Barbie :D gITL <<<<
de Moniiixa <3 · publicat 23 decembrie 2010 la 07:27
poi .. intr-un fel o papusa :) (: pls dati vot- com va voi returna ccand pot .. :)
tag-uri: #papusa barbie girl rouuz :X:X: pink
poi .. intr-un fel o papusa :) (: pls dati vot- com va voi returna ccand pot .. :)