Brazii\'
de PetalaD3CrIn · publicat 25 decembrie 2010 la 12:02
Poi...Am inkerkath sa fak cv mai..Real..Desi nu mi\'a iesith,aja ca nu am mai fakuth si fundalul. :)
Poi...Am inkerkath sa fak cv mai..Real..Desi nu mi\'a iesith,aja ca nu am mai fakuth si fundalul. :)