un pahar...
de iri_nice_girl · publicat 25 august 2008 la 20:12
am incerct.. dar e cam nereusit...dar oricum banuiesc ca e destul de bun daca va e sete :D:D:D
tag-uri: #glass
am incerct.. dar e cam nereusit...dar oricum banuiesc ca e destul de bun daca va e sete :D:D:D