eom-istul
de ionik09 · publicat 14 decembrie 2008 la 07:41
o colega ma invatzat sa fac asha emo-itshtii dar ce vretzi e cam proasta(azi de pupa,maine se cearta shi poi-maine se saruta cu iuby al ei deci e o tacanita)
tag-uri: #intunecat
o colega ma invatzat sa fac asha emo-itshtii dar ce vretzi e cam proasta(azi de pupa,maine se cearta shi poi-maine se saruta cu iuby al ei deci e o tacanita)