....Eu plimesc de Craciun tableta Grafika^^... shi Skate:D
de alexutza_punky · publicat 17 decembrie 2008 la 08:50
hi hi hi..... In sfarsit un desen colorat dar nereusit:(..pt asakuralina,betty,deny,kay, :sakur@:
hi hi hi..... In sfarsit un desen colorat dar nereusit:(..pt asakuralina,betty,deny,kay, :sakur@: