o fata in ploaie
de xXxEclairxXx · publicat 8 februarie 2009 la 10:02
mam muncit la el spe sa va placa nus expeta in maini dar vreau mai multe commuri va rog dau backjur
mam muncit la el spe sa va placa nus expeta in maini dar vreau mai multe commuri va rog dau backjur