Kanon [An Cafe] (P.S. Nu e EMO, e Visual Kei XD ...si e baiat :)) )
de paradiss2008 · publicat 15 mai 2009 la 18:53
OfF ce imi plk baietzii astia de la An Cafe XD chiar dak nu prea imi ies :))
OfF ce imi plk baietzii astia de la An Cafe XD chiar dak nu prea imi ies :))